Search:

Type: Posts; User: Fummins

Page 1 of 20 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. I had to re read everything. Again. I retract my...

    I had to re read everything. Again. I retract my last post.
    I'll try one more time...

    I wrote 3rd time's a charm because there's a chance that the wrong grease was used in the pics above so they...
  2. Replies
    13
    Views
    390

    I pulled the core out this way on a Mirage I was...

    I pulled the core out this way on a Mirage I was scraping. Dash and heater box weren't removed. I've got a bunch of cars I have to bring in and strip out to make room outside. Will give it another go...
  3. You could also burn them onto a flash drive and...

    You could also burn them onto a flash drive and plug it into the usb cord in the glove box.
  4. 3rd time's a charm.

    3rd time's a charm.
  5. Replies
    113
    Views
    7,247

    I pulled the pistons out. The one piston dropped...

    I pulled the pistons out. The one piston dropped down too far out of the hole when I was trying to get the rod bearing out so to get it out I had to hammer it back up destroying the rings.

    I...
  6. Replies
    4
    Views
    225

    It might be cheaper/faster/simpler to source a...

    It might be cheaper/faster/simpler to source a used compressor and either swap out the clutch or entire compressor.
  7. Replies
    1,837
    Views
    541,808

    Sticky: Update: August turned into September and now...

    Update: August turned into September and now October. I just inquired when I'm gonna see this thing.


    I ordered this thing in late February.
  8. Replies
    113
    Views
    7,247

    Yay, I found a long t50 in an alternator...

    Yay, I found a long t50 in an alternator decoupler kit that was in the bottom of my toolbox. I might try to pull the cylinder head off the old engine tonight just for tits and pickles.
  9. Okay, that makes total sense now. Kinda. I...

    Okay, that makes total sense now. Kinda. I wouldn't make too many financial decisions based on that website.

    According to the first link there(fullsize truck), the F150 is thee least reliable...
  10. Every single Person I know personally that bought...

    Every single Person I know personally that bought a new Ford in the last 4 years (that no longer has any warranty left) will never make that mistake again lol. I've got some close friends who bought...
  11. Replies
    12
    Views
    388

    Like when stopped at a light kinda lurches?

    Like when stopped at a light kinda lurches?
  12. Replies
    12
    Views
    388

    I didn't know they could fly ...

    I didn't know they could fly
    https://www.youtube.com/watch?v=ktfj0ZmKTj0
  13. Get off my lawn.

    Get off my lawn.
  14. Replies
    1,610
    Views
    530,996

    So how am I supposed to keep scamming people with...

    So how am I supposed to keep scamming people with my fake ads now?
  15. Replies
    1,610
    Views
    530,996

    Those bass-turds.

    Those bass-turds.
  16. Replies
    12
    Views
    388

    WTF over.

    WTF over.
  17. I keep the mirror in mine set to "night mode" all...

    I keep the mirror in mine set to "night mode" all the time. That really cuts down on headlight glare from behind. I was gonna tint the back windows but don't see the need anymore. I'm sure some...
  18. Fill your boots...

    Fill your boots https://lefthandutes.com/about.html

    Ford:
    22261

    Chevrolet(Holden):
    22262

    And another more cheaper(practical) little Chevy:
    22263
  19. I recall for our Nissan, the dealer charged extra...

    I recall for our Nissan, the dealer charged extra to cut a key via vin number or even using the number off the original key tag. They wanted $200 for just the key blank without a fob or case. Just...
  20. That I couldn't tell you.I'd figure an hour would...

    That I couldn't tell you.I'd figure an hour would be enough but maybe theirs more time needed? Push button, have a coffee, wait an hour...push another button?
    I don't have access to a labor guide...
  21. Replies
    14
    Views
    698

    I'd go with a 2017 or newer if you have the...

    I'd go with a 2017 or newer if you have the choice but they're all fine. 2017's had the wiring changed around behind the drivers kick panel so it shouldn't cause problems if you kick salty snow...
  22. It sounds like you're stuck going to the dealer...

    It sounds like you're stuck going to the dealer for a reflash unless you can find an independent shop that might have a subscription to mitsu software? If that's even a thing. Or maybe it doesn't...
  23. Replies
    26
    Views
    18,966

    So you took your car to 2 different shops and...

    So you took your car to 2 different shops and they both told you the exact same thing but you don't believe them? Maybe they're onto something and your brakes are for realsies worn out? It'd only...
  24. I just had a bit of a road rage episode lol As I...

    I just had a bit of a road rage episode lol
    As I was making a left turn the car behind me kept flashing their high beams. I wondered wtf, pulled over expecting them to stop and tell me I had a flat...
  25. You shoulda thrown your beer bottle at them.

    You shoulda thrown your beer bottle at them.
Results 1 to 25 of 500
Page 1 of 20 1 2 3 4